Pensjonat pod Kotelnicą, Białka Tatrzańska
Konferencja w górach. Zapraszamy do Białki Tatrzańskiej
From
To

Konferencja w górach. Zapraszamy do Białki Tatrzańskiej

07 Mar 2023

Planujesz konferencję w górach? Szukasz hotelu w górach, w którym można zorganizować konferencję? Pensjonat Pod Kotelnica to idealne miejsce dla gości konferencyjnych. Organizacja konferencji biznesowej w hotelu w górach może przynieść wiele korzyści, takich jak zmiana otoczenia, inspirujące krajobrazy, różnorodność atrakcji, budowanie relacji między uczestnikami oraz lepsze warunki.

Konferencje w górach 

Istnieje wiele powodów, dla których warto zorganizować konferencję biznesową w hotelu Pod Kotelnica w Białce Tatrzańskiej. W Białce Tatrzańskiej o każdej porze roku panują świetne warunki, a w Pensjonacie Pod Kotelnicą oddajemy do Państwa dyspozycji przestronne sale konferencyjne, gwarantujemy pyszne wyżywienie i zakwaterowanie w przestronnych, komfortowych pokojach w sercu Podhala.

Oto kilka z nich:

  1. Zmiana otoczenia - konferencja biznesowa w hotelu w górach zapewnia odmienne otoczenie od miejskiego biura, co może pomóc uczestnikom w skupieniu się na tematach poruszanych na konferencji oraz pozwolić na chwilę oderwania się od codziennych obowiązków.
  2. Inspirujące i magiczne krajobrazy - góry oferują malownicze krajobrazy, co może być inspirujące dla uczestników i pomóc w zwiększeniu ich kreatywności i produktywności.
  3. Różnorodność atrakcji - Hotel Pod Kotelnica zlokalizowany w samym centrum Białki Tatrzańskiej tuż przy stoku Kotelnica Białczańska oferuje różnorodne atrakcje, nasi Goście mogą się zrelaksować w aromatycznej strefie SPA&Wellness, skorzystać z pięknego terenu rekreacyjnego wokół Hotelu Pod Kotelnica, a także rozkoszować się smakami regionalnej kuchni w naszej restauracji. Poza tym w Białce Tatrzańskiej czekają na Gości takie atrakcje jak takie jak spacery po górach, wycieczki, wspinaczka, jazda na nartach czy snowboardzie, co pozwala na zorganizowanie dodatkowych atrakcji dla uczestników poza konferencją.
  4. Lepsze relacje - konferencja w hotelu w górach może sprzyjać budowaniu relacji między uczestnikami, którzy mogą spędzać czas razem podczas atrakcji turystycznych lub w czasie wolnym w hotelu.
  5. Komfortowe warunki – w Hotelu Pod Kotelnica oferujemy duże sale konferencyjne z pełnym wyposażeniem. Posiadamy dwie sale konferencyjne VIP o łącznej wielkości 216 m2. Do Państwa dyspozycji pozostawiamy Salę Konferencyjną Małą na 60 m2 oraz Salę Konferencyjną Dużą o wielkości 156 m2. Dzięki czemu jesteśmy w stanie przyjąć i ugościć 100 osób (75 w Sali Dużej i 25 w Sali Małej). Co więcej na życzenie naszych Gości możemy zorganizować przerwę kawową. Dzięki temu nasi i Państwa Goście oraz uczestnicy konferencji będą mogli napić się aromatycznej kawy lub herbaty, poczęstować się pysznym ciastem lub ciasteczkami. Przygotujemy też wodę oraz soki. 
Wirtualny spacer
See on map
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close